VIKAN

FRIYEY! YEEEEY på det! Förra helgen var sjukt mysig. Vi åkte ut till Jessicas och Jonas landställe ute vid Viksberg och bara myste med massa god mat, mello, bastu, årets första dopp i sjön och massa bubbel hela helgen. Så underbart! Eftersom det bara ligger 20-30 min bort från Huddinge så skulle jag lätt kunna tänka mig att bo där året runt. Vakna till sjöutsikt varje morgon och känna lugnet. Men Daniel är nog inte så sugen han vill bo centralt haha! När vi skulle bada i sjön så fick vi hacka bort all is först med en åra för att ens kunna bada, jag kände inte mina fötter tillslut dom var som is. Så själva doppet i sig kändes knappt eftersom jag tyckte det var värst för fötterna. Vi hade en härlig publik också som knappt trodde sina ögon ;) Underbara helg! I helgen har vi inte så mycket planerat utan vi får ta den som det kommer. Jag och Sofia skall på vår första yogalektion på söndag i alla fall. Varken hon eller jag får träna (soulie) på några månader så yoga blir perfekt och är väldigt läkande för kroppen. Vi ska testa en yogastudio i Sumpan, spännande! Hoppas på att den är grym då kommer jag börja gå där en dag i veckan minst. Annars vill jag bara gosa ner mig med min fina kille och mysa och boka klart allt inför Italien i sommar. Tre drömmiga veckor. Livet just nu är på topp verkligen och jag känner mig så glad inför våren och sommarens alla festligheter! 
 
| |
Upp