SNOWFLAKES

Hej bloggen! Vilket härligt vinterväder vi har i Stockholm. Minusgrader och solsken, så himla friskt och jag älskar att vara ute i detta pangväder till vinter. Speciellt med kärleken min! När vi promenerar hand i hand och jag sneglar på honom får jag ett sådant lyckorus och en påminnelse om att det är just jag som skall spendera hela mitt liv med honom. Världens bästa kille! Veckorna bara springer förbi och just nu har jag det största uppdraget någonsin på jobbet att klara av och därför är jag extra tacksam att min zombie-känsla har försvunnit och att jag inte känner konstant trötthet längre. Tvärtom, jag är full av energi om dagarna och nästan studsar upp ur sängen på morgonen. Och jag har bara mig själv att tacka. Samt Johan på naturmedicin såklart! Är så taggad på både mer resultat i kroppen och taggad på denna utmaning. Och taggad på livet... Nu kör vi!
 
| |
Upp