XMAS TREE

 
Hej på er! I helgen hade vi en riktig julmyshelg! Vi köpte julgran, pyntade, slog in paket, skrev julkort och allt detta till härlig julmusik. Så underbart. Ska bli så skönt med julledighet, behöver verkligen det. Fick svar på min hårmineralanalys nyss och mina värden var katastrofala. Tydligen tar mina tarmar bara upp 2 st viktiga vitaminer utav 14 samt är det bara 1 mineral som ligger inom godkända värden utav 17. Sjukt att vårdcentralen inte kan se sånt här, att man skall behöva gå privat för att få reda på hur kroppen mår. Läkaren påpekade att jag måste vara helt slutkörd, vilket jag är. Inte konstigt man råkat ut för massa skit senaste tiden. Ska bli underbart att följa upp detta med honom och se hur min kropp återhämtar sig till bra värden. På lunchen satt jag och kollade resor. Jag och min älskade Daniel funderar på att dra till solen i europa över nyårsafton. Vore så kul och överraska Mange & Louise på nyår i Dublin men där är det mer storstad och kallt. Tror det lutar mot ljumna kvällar och sol.... Hittade världens kap till Karibien men då var man borta över julen också och det ville inte Daniel. Nästa vinter blir det garanterat en vinterresa iaf!
 
| |
Upp