TBT

 
Satt och kollade igenom alla mina gamla bloggbilder på lunchrasten, det är så fruktansvärt roligt. Älskar gamla bilder. Intresset för fotografti fanns i fingrarna redan då, har tusentals bilder och det är jag så tacksam för. Jag blev så förskräckligt brun på den tiden, vad hände? Jag tror jag fick respekt för solen och slutade att ligga och pressa i timmar. Haha. Nåja, igår var vi hos lilla farmor och lunchade med henne i Huddinge C. Hon fyller 92 år i januari, inte illa. Sedan åkte vi till mina kusiner som hade dukat upp en drömmig vegobuffé och när jag spanade in dukningen fick jag dubbelkolla datumet så det inte var den 31a.... Så fint. Fick äntligen träffa Jackie's nya kille som var en trevlig prick! Jag och Jacqueline är så snarlika på insidan. Vi båda älskar att skratta, flamsa och vi pratar/skrattar i mun på varandra jämt, haha. Båda har också typ tusen allergier, hungriga jämt, kan prata med magen och har samma nattrutiner (oklart). Haha, min twini. Väldigt mysigt att hänga med brorsan och Soniya också och deras bebis (i magen) även om vi sågs på Julafton. Klockan 17 idag kommer min älskling och hämtar mig så skall vi bege oss till Mall of Scandinavia och träffa hans familj. Vi skall äta middag där tillsammans och se "nya" Bondfilmen. Håkan som varlde film såklart ;) Hade jag fått välja film hade det helt klart blivit "En man som heter Ove". Har så mycket biofilmer jag vill se just nu.
 
 
 
| |
Upp