GRAND HÔTEL

Årets julbord med företaget var på vackra Grand Hôtel, vinterträdgården. Det tillsammans med Fjäderholmarna där jag var med min familj förra året, är dom två bästa i Stockholm skulle jag säga även om jag inte är mycket för julmat. Otroligt vacker miljö och maten med det lilla extra. Nu är det endast tre jobbdagar kvar sedan är det juletider, så mysigt. I fredags fick jag finbesök här på jobbet av Jessica & lilla Fellan. Världens goaste unge. Och idag ekar det tomt här på kontoret då många är på semester.... Jag och Daniel hade återigen världens lugnaste helg. På lördagen var vi på Mall of Scandinavia och strosade runt och kollade några julklappar och igår bakade vi världens godaste nyttiga lussebullar med extra mycket saffran och kramades i timmar. Är så lyckligt lottad att få vakna bredvid den finaste människan varje dag. Då njuter man lite extra på helgerna.
 
| |
Upp